Kızlar ben en son 30 ekimde adet oldum 26 kasımda beta verdim222 cıktı 29 kasımda 1314 cıktı ve ben okulda çalışıyorum sınıf temizliyorum yazın cıkıyorum kısın okul açıldığında devam ediyorum bu sezonda çalışmak istiyorum okullar 26 haziranda kapanacak ya ben çalışabilir miyim o kadar hiç kimseye söylemedim işten çıkartırlar diye işe gerçekten cok ihtiyacım var bana bi fikir verin nolur cok mu zorlanırım