Kızlar 28 kasım da 34 çıktı 1 aralık da 238 çıktı normal mı yükselişi
nazlcn62 Evet guxeo
nazlcn62 evet güzel, sağlıkla gelsin inşallah 🌸
nazlcn62 maşallah güzel 😇 umarım sağlıklı güzel bir gebelik olur 🤲🌸
nazlcn62 maşallah çok güzel yükselmiş ileriki dönemlere bakın belki ikiz bile olabilir
busu1 tesekkur ederim cok saoll
Melike3506 inşallah teşekkür ederim
Güzel cnm
penbe_karisi tamamdır canım cok saol
nazlcn62 ❣️
nuryilmaz8 ayyy gercekten mi benimde ikizim var olabilir mi