seda_ay 37+3 üm sabaha karşı sarı az yapışık kıvamda akıntım geldi az önce yine aynı şekilde geldi bu nisanmı oluyor dün gecede karnimda sertlesmelerim arttı normal zamana göre
Yldz_2025 36+4 benim de aynı şekilde bazen akıntım oluyor sarı mukus gibi ben de anlayamadım ama kan yok sanırım Nişan kanla karışık pembe yapıda oluyormuş hep öyle duydum🤷♀️
Yldz_2025 seda_ay sertleşme ara ara oluyor gece de regl ağrısına benzer ağrım vardı ilk gebeliğim tecrübem de yok çarşamba günü muayene günüm bakalım doktora soracağım
Yldz_2025 seda_ay dahs önce gittiğimdr akıntım var demiştim gebelikte olur kaşıntı yanma veya kanama gibi şikayetin yoksa problem yok diyor doktor bi de sanırım doğuma yakın akıntı artıyormuş
derya518_ Benimde akınıtım çok kızlar bu aralar bide dün ara ara sırt ağrısı baya artı bebeğimin hareketleri daha da fazlalaştı