sln112 Kızlar devlet hastanesinden güç bela perinatoloji randevusu aldım yarın detaylı ultrasonum var ama bazı gönderilerde artık devlette bakılmadığını okudum böyle bi durum var mı bulunduğum şehirde bi tane özel bi tane de devlette perinatoloji var
eed21 sln112 tamamen doktora bağlı. Ben gittim tersledi bu radyolojinin işi falan dedi bakabildiğim kadar bakarım dedi. Terslwdi ama baktı 😂 en kötü sizi de tersler ama bakar bence. Ama benim moralim çok bozuldu başka doktordan tekrar yaptım. İnşaAllah sizde öyle bi durum olmaz
bus_ra1 sln112 geçen hafta girdim ben şehir hastanesinde. İlk kızımda özele gitmiştim ama bu da daha memnun kaldım gerçekten. Hiç bir uzvu atlamadan heryerine bakmadan göndermiyor zaten. Eğer goremezse de kendisi bir gün belirleyip tekrardan çağırıyor.
eed21 sln112 ben o an çıkmadım çünkü sadece bebeğimin iyi olduğunu duymak istedim. Katlandım. Bebeğime giden damarın birinde de daralma olduğu için endişeliydim. İnsan bazen mecbur hissediyor
humeyracbkc bus_ra1 perinatoloji bölümüne kadin doğum randevu açıyor değil mi. Kendimiz direk alamiyoruz
bus_ra1 humeyracbkc canım ben ikili tarama için gittiğimde beni kadın doğum radyolojiye yonlendirdi oradan sekreterlik ten verdiler randevuyu. Üç ay kadar sonrasına veriyolar zaten.