Ummuskaan Yeniiannee evet ben 34 haftalığım özellikle sağ elim ve ayağım şişiyor elimde uyuşma oluyor
Hayale Yeniiannee ben tek ayaklarım deyil ellerim bile tompiş olmuş o kadar cok aciyorki surekli kendimi zorluyom haraket etmek icin etmesem beter agriyorlar😔
Yeniiannee Ummuskaan benimde sağ iki parmağımda uyuşma var canım ama ayaklarım o kadar şişki bakmaya korkar oldum🤦♀️
Yeniiannee Ummuskaan hormonlardan kaynaklanıyormuş normalmiş canım kiminde uyuşma kiminde karıncalaşma kiminde de ağrı oluyormuş
Ummuskaan Yeniiannee bana ödem dedi doğumdan sonra geçer dedi canım magnezyum verdi kullanıyorum ama geçmedi henüz
Hmyr_ygt Hayale benim de arada şişiyor ellerim geçenlerde yüzüğüm parmağıma oturmuş çıkarmakta zorlandım bir daha da takamadım
Hayale Yeniiannee vallah doktor daha bir sıkıntı gormedi. Ben normal istiyorum inseAllah son ana kadar bir sorun cikmaz. Hayirlisiyla her kes saglikla alsın kucagina