Veranur hasta değil hamileyiz canım 😂 aynı şampuanlarıma devam ediyorum. Makyaj da dışarı çıktıkça yapıyorum. Oje de kullanıyorum. Saçımı da kestiriyorum. Her türlü bakımı yapıyorum saçıma bitkisel yağlarla. İlk hamileliğimde de yaptım, bu hamileliğimde de yapıyorum 🤷♀️😬 bu kadar takıntı yapma, hayatını yaşa 😉