MadameTussauds Karumrysa Benim kuzenimin adi ensar cok efendi sessiz sakin biri ama okulda sansar demisler dalga gecmisler diye bi anlatmislardi
Deletedmom_297 Karumrysa güzel ama zorbalanmaya müsait bir isim birde bi tık eski kalıyor . Tercih meselesi siz beğendiyseniz koyun elbette.
Nur9707 Anlamı zaten çok güzelmıs Biz Ömer koyduk ilkine O yüzden ikinciye de Hamza koyacağız ama Ensar da güzelmiş