Ben kontrollerime gittiğimde her şey normal çok şükür detaylıda da her şey yolunda çıktı neyse sadece kendi doktorum ölçümleri yaparken bacak boyu falan onları ölçerken biraz göbüşlü diyor yani göbek çevresi biraz büyükmüş eşimde göbekli zaten ☺️ Bende herhalde etkilendim rüyamda tombul yanaklı bir erkek bebek gördüm ama nasıl tombul ya bi görseniz benim cinsiyette erkek zaten ama çok tatlıydı rüyadaki bebek 😍 Kendimce şeyde diyorum acaba çok iri mi doğacak normal yapamaz mıyım diye ama çevremdekiler ultrasonda biraz daha şiş gözüküyorlar korkma diyorlar ☺️ Öyle bir dertleşme olsun dedim ☺️☺️