8+4teyim 5. Hafta sonunda bulantılar hafif hafif başladı ve siddetlenerek devam ediyor ilk gebeligimde de çok bulantı kusma yaşamıştım 9 ay bulantı ilacı kullandım bunda da şuan kullanıyorum inşallah uzun sürmez hiç birşey yiyemiyorum kesinlikle yediğim gibi gidiyo çünkü inşallah kimse bukadar kötü yaşamaz