Ben yıllardır blendax kepeğe karşı olanı kullanıyordum ama hamile oldugumdan beri saçımda kepek eksik olmuyo her yerde var aşırı kaşınıyor ve çok dökülüyor saçlarım.Valla bıktım artık.D vitamini de kullanıyorum ama bi işe yaramıyor.Gliss kullandım o da geçirtmedi.Pantene de kullandım golden rose de kullandım hepsi aynı etkiyi gösterdi yardım istiyorum bana fikir verin bacılarımm.Kupkuru oldu saçlarım aşırı matlaştı.