dilaadeniz21 kızlar merhaba ❤️3 gün gecikmem var bu sabah bu testi yaptım böyle çıktı aradan 3 saat sonra tekrar yaptığımda bir şey çıkmadı siz ne düşünüyorsunuz ? Kan vermeye de korkuyorum ya çıkmazsa diye 🤦♀️
slhanur Kan sonucunu negatif görmek çok yıpratıyor isterseniz sabah başka marka testle tekrar deneyin
esraayyyyyyyycoo erken gebelik testi dene onda daha net çıkar kaset test daha çok beklemen gerekiyor adetin geçmesini