Ayseasit Arkadaşlar mide yanması sorunum var bişe yiyemiyorum yesem de çok rahatsız ediyor bu durum son aylar da çok daha fazla artıyormuş ne yapsam iyi gelir acaba ?
FMS Ayseasit Ben soğuk sade süt içiyorum canım yavaş yavaş küçük yudumlar şeklinde birkaç yudum içince rahatlıyorum ama yağlı baharatlı acılı bir şey yemekten kaynaklanıyorsa geçici oluyor tabi o rahatlama öyle durumlarda da rennie duo içiyorum
Hayale Ayseasit onceki aylarimdada yasiyorsum şimdi 9ayimdayim yanmalar coğaldı ve ne etsemde faydasız 🙄
Askkokuluyavrum Huzur20 13. Haftadayım yeni yeni başlamaya başladı özellikle akşamları başlıyor sizin kaçıncı haftada başladı acaba
Elvn Huzur20 iyi gelyor mu canm doktrumda syledide bn simdilik sutle idre edyorm ama bu gdsle bnde iccem sanrm
Ayseasit Bende kullandım ondan ama fayda etmiyor geceleri yatamıyorum 😣 psikolojim bozuldu artık kızlar
Merve20 Ayseasit rennie şurup kesinlikle. Evde stok yaptım günüm zehir oluyordu ta kş doktorum bu şurubu tavsiye edinceye kadar. RENNİE veya RENNİE DUO kullanabilirsin
Huzur20 Yasemincifci Geliyo yani canım diğer şeyler hiç ise yaramıyo he bide sade madensuyu iyi geliyo
Ayseasit Gaviscon kullandım ama iyi gelmedi süt de geçici olarak iyi geliyor canım artık bıktım isyan da etmek istemiyorum ama dayanamıyorum
Betulzerya Salatalık yeşil elma saguk süt 39 haftaligim hala çekiyorum çok sütte içemiyorum.doktorum o kadar fazla içme dedi ben kutu kutu içiyordum
Ayseasit Yeşil elma asitli diye oda rahatsız ediyor 😒 28 haftalık hamileyim ama bi türkü midemde ki sorunlar azalmadı ilk 4 ay çok kustum sonra da bu çıktı başıma
Merveyrdm Ayseasit canım renne iç o çok iyi gelmişti bana ve son aylarda bebek dönüyor ve mide yanman geçiyor. Benim 32 haftada döndü bebeğim o günden sonra geçti mide yanmam 😁😁
Merveegazann Ayseasit bende renine kullandım kafaya dikip dikip içerdim şimdi daha iyiyim ama bazen hala ihtiyacım oluyor 36 haftalığım bendee
Ayseasit Tavsiyeleriniz için hepinize çok teşekkür ederim kuzular allah razı olsun renniyi ve maden suyunu da deniycem 🙏☺️🥰