Kızlar 36 haftalık oldum iki gündür alt karın bölgemde regli ağrısı gibi ağrı oluyor uzaninca sorun yok ama ayakta dolaninca ağrı oluyor anlamadım normal mi acaba doğumla ilgili çok bilgim yok açıkçası geçmezse doktorla iletişime geçicem ama böyle durumu yaşayaniniz var mı