Kızlar 2. Gebeliğim ilk oğlum 3 kg doğdu şuan 2. Gebeliğim ve 27. Hafta 1230 gram dedi doktor eve geldik vs kayınvalidem le konuşuyorduk herşey normal vs diye kilosunu söyleyince tüh dedi bu da zayıf kilo alamayacak baksana dedi 🙄 ilk gebeliğim fe kendim de kilo almamıştım çok bulantılı geçti ve +2 kiloyla doğuma gitmiştim sanki bu gebeliğim daha iyi geçiyor ama stres moral bozukluğu da oluyor böyle durumda sizin bebişler nasıl normal mi kilosu kıyaslamak için sormuyorum