Bbgg Kızlar karında ani acı hissi oldu geçen gün bi de bugün toplamda 2 kez yaşadım . Hatta o kadar saniyelik bir şey ki birden ‘ay’ diye tepki veriyorum geçiyor hemen ama acı hissi baya net . 27 haftalığım bu arada yaşayan var mı?
anneoluyorummm103 Bbgg bebek hareketi olabilir ya da kemiği batıyordur. Benimde bazen karnıma dokununca acıyor annem kemiği batıyordur diyor
Bbgg anneoluyorummm103 aa olabilir mi ki , çok acıtıyor saniyelik , bi de ayaktayken denk geliyor dedim acaba normal mi
anneoluyorummm103 Bbgg bence olabilir benimde karnımda sivrilik olunca özellikle acıyor daha sonra kontrol ettiğimde acısı geçmiş oluyor
Bbgg anneoluyorummm103 benim kasılmalar bu hafta başladı magnezyum da kullanıyorum ama kasılınca sertleşiyor dediğiniz gibi ama yumuşuyor sonrasında , bu tuhaf bir acı sanki içerden sıktırıyor çocuk ya da bir şey batırıyor gibi