AuraMomB Kızlar merhaba 1 ay önce serklaj oldum ve ayın 8inde raporum bitiyor doktora 1 aylık rapor için söyledim hastaneye yatış yapmam gerekiyor dedi o da 17.500 tl Çok stresli işte çalışıyorum çok kasılırım. İzmir’de heyet raporu alanınız var mı?
ongen AuraMomB bir arkadaşım Galen’de takipli o çok fazla midesi bulandığı için 45 günlük heyet raporu aldı gayet rahat. Özel doktoru raporu yazmıs 3 kişilik heyet onaylamıs öyle demişti. Sizin özelde cok rahat alabileceğinizi düşünüyorum..
momyy280_ @AuraMomB Devlet heyet raporunu çok zor şartlarda veriyor benim 3. gebeliğim 2 tane kaybım var bırak ayakta durmayı oturmak bile yasak ayrıca serklaj yapıldığı zaman bir hafta hastanede yatmak zorunda kaldım kanamam filan oldu en son başhekim yardımcısının yanına çıktım öyle alabildim ona da iki üç kere gittim geldim öyle
AuraMomB momyy280_ bende de şu an plasenta previa çıktı yatacaksın dedi ama raporda iş zorlaşıyor çalışabildiğim kadar gidelceğim iş yerinde ki emeklerimin de çöpe gitmesini istemiyorum Bir de özel hastaneye gidiyorum
AuraMomB ongen özelde takipli hastayım. Gittiğim özel hastanede heyet raporunu yatış yapmadan veremeyeceğini söylüyor
yasl AuraMomB ilk gittiğimde doktor banada öyle dedi özelde normal olarak sürekli onun hastası olacakmışım olmayacak mısın belli değil sonraki gidişlerimde doğumdan bir kaç ay önce 3 hekim imzasıyla erken doğum riski diye veririz bir şey olmaz dedi .Dedim yatış zorunluluğu yok mu hayır dedi
AuraMomB Hamiske yapamadım :( 10 günlük 10 günlük 2025i bitiricem sonra işe devam edicem doktor da hala dinlen diyor :(
Hamiske AuraMomB Hay Allah ya, peki devlet hastanesinden herhangi bir kadın doğumdan alınmaz mı acaba bu rapor?