Kızlar merhaba ben aylık doğum kontrol ilacı kullanıyorum adetin 2. Ci günü başlamam gerekiyordu bu ay adetim bittikten 4 gün sonra başladım ilacın 10.cu gününde sümüksü topalak bir akıntının içinde kahverengi ve pembe leke vardı sonra bir gün boyunca sadece kahverengi lekelenme oldu 27 Kasım’da kan verdim negatif çıktı ilacın bitmesine 6 gün var hafif göğüs hassasiyeti mide bulantısı tansiyom düşüklüğü yaşıyorum mide bulantım öğlenden sonra başlıyor yerleşme kanaması mı başka bir şey mi bilemedim siz de böyle oldu mu acaba hiç