Kızlar 29+6 haftalık olduk ama dünden beri karnımın sağ tarafına bıçak saplanıyor gibi ağrıyor gece acile gittim gaz ağrısı olabilir dediler serum verdiler yine geçmedi normal muayeneye görün geçmeyince dediler sizce biraz dinlenip bekleyim mi geçmesini yoksa muayene mi olayım bilemedim