efnan34 Kizlar gecikme var ama test yapıyorum en son 3 gün önce yaptım negatifti 14 gün önce kan vermiştim 0.10 çıktı gecikme var diye doktora gittim ultraosnla baktı gebelik yok dedi kana bakmadı ilacı 5 gün kullandım hala olmadım gebelik olabilir mi
ylnydgd efnan34 gebelik olsa bu tarihe kadar çıkmaması imkansızdı diye düşünüyorum bence doktora gidip bilgi verin
ylnydgd efnan34 adete 5 gün kala idrarda pozitif gördüm, kam verdim 99 çıktı. 14 gün geçtiğinde bebek nereyedeyse 6 haftalık olurdu idrarda da çıkardı 😕 Umarım gönlünüzdeki gibidir ama bana pek mümkün gelmedi.