Merveeeeeee01 evet benimde çok oluyor şu an 34 haftalik hamileyim. Önceden çok daha fazla oluyordu
iki dk elimi dinlendirsem elimi havaya kaldiramiyordum bile. Şimdi yine bükünce acıyor ama eskisi kadar değil . Bel el için eczaneden bileklik aldım biraz hafifletti o aralar şimdi de bel ağrım için magnezyum kullanıyorum eskisi kadar olmuyor .
Ortopediye gittim hiçbir şey yapmadı yapacak bir şey yok diyip gönderdi. Sadece dinlen dedi.