Gebeliğin başından beri bel ağrısı vardı zaten 32+1 haftalık oldum 1 haftadır yürüyemez hâle geldim bulaşık Makinesini yerleştirip odaya geliyorum belimin ortası kırılacak gibi ağrıyo bacağıma vuruyo afedersiniz kıçım bile ağrıyo topal gibi sekliyorum bu durum aşırı rahatsız ediyo aranızda aynı durumda olup çareyi bulan var mı daha geçen perşembe Dr gittim sancı mı diye nst çekildi onda da sancı çıkmadı herşey yolunda tahlillerim güzel 🤷♀️