Deletedmom_195 insan artık korkuyor benimde 2 sene önce düşük oldu 6 ay önce dış gebelik ameliyatı oldum sağ tüp alındı şuan 5+3 günlük hamileyim evde testte öğrendim ama doktora gitmeye çok korkuyordum beta bile baktirmadim ben korkudan gene aynı şeyler yasancak diye bı gittim çok şükür bebeğimide kesyide gorduk Allah in izni ile seninde olur inşallah kötü düşünme bunları yaşayan biri olarak söylüyorum