yagmur_damlasi4 Vaktinde gelmek istemeyen ve anne babayı endişeye düşüren pirems ve piremsesciklere ne demeli.. Ne yapmalı a dostlar..
Hbsanneoluyo yagmur_damlasi4 40+5 çarşamba günü kontrol vardı pazartesi günü için kesin konuştuk suni denicem olmazsa sezeryan Dayanamadım bugünde gittim ağladım yalvardım bugün deneyin sancıyı dayanamıyorum diye Geri gönderdi🤷♀️
TugceArslan yagmur_damlasi4 Nasipleri ne zamansa o zaman gelecekler yapacak bir şey yok. Pazartesi 40+5 olacağız suni deneyeceğiz biz de. Güzel düşünelim güzel şeyler olsun anneler💕
CansuDemir yagmur_damlasi4 Hiçbir şey yapmamalı. 43-44 haftada doğum yapanları gördü bu gözler. Bende 41+3 de kucağıma aldım. Hamilelik 40 haftadır, 280 gündür olayı tamamen ortalama. Her kadının ve her bebeğin dolayısıyla her gebeliğin miadı farklıdır.
yagmur_damlasi4 35 ten beri ha geldi ha gelecek diyordum 40 oldum ya doktorum 41.haftaya kadar süre verdi korkuyorum 😐