biryolculuk Eveg canm çok çok fazla tek maaşla olunca insan daha çok zorlanıyor ,
İlk 6 ay özele gittim. Bebeğimi gördüm usg leri var elimde renkli usgler var
3 aydır devlete geçtim bebeğimin bi resmi yok 😀😀😀 geçen devletteki doktora dedim bebeğimi
Özledim die
Diyor bebek büyüdü artık usg versemde bişi anlaşılmaz falan