Fatma_furkan1996 Kızlar gece yeme gibi bir alışkanlığınız var mı bu gece acayip bir şekilde açlık hissettim sürekli uyandım uykum bölündü ama gece vakti birşey yemek istemedim yeterince kilo da aldım zaten 28 haftalık oldum
anneoluyorummm103 Fatma_furkan1996 o haftalarda yoktu ama 35.haftadan beri gece 3-4te kalkıp yiyorum valla açlık uyutmuyor yoksa
lux38 Fatma_furkan1996 bende 26 haftalığım +20 ye yaklaştım diye diyet yapayım dedim gece açlık krizine uyandım 3 tam buğday ekmeği ve tahin yedim çok güzel uyumuşum 😂
1aleynax Yaşamayan yoktur ya bende yiyordum ama gebelik şekeri başlangıcı dedi doktor yine de dikkat et dedi gece yemiyorum artık
Fatma_furkan1996 anneoluyorummm103 ilk gebelikte hiç yaşamadım böyle birşey ilk kez dün gece açlıktan uykum bölündü ama gece de hiç yemek istemiyorum 10 kilo aldım zaten
anneoluyorummm103 Fatma_furkan1996 yoğurt falan yiyebilirsin hem kilo yapmaz hem mideni tutar ama beni kesmiyor şahsen ekmek arası yiyesim geliyor 😁
meltemerennn Bana da geliyor en geç 8 de yiyip yatıyorum öyle uyumaya çalışıyorum sonra uyuyorum zaten
Fatma_furkan1996 lux38 dün akşam eşime eski fotoğrafıma bakıp acaba doğumdan sonra verebilecek miyim bu halimi çok özlüyorum dedim 😞