Kızlar sabah kalktım yoğun progestan akıntısı vardı temizlendim giyindim arabaya yürüyüp işe giderken tekrar akıntı hissettim.Bacak aramı ıslatmıştı.Sonra wc de bakınca kilotta sarı beyaz akıntı dışnda pek bi iey yok gibiydi ama pantolumda iz yapmıştı geniş bi alan.Yarın zaten detaylı ultrasonum var aşırı tedirgin oldum ya.Yaşayan var mı?