basarratagun biz de o kadar tedirgin gittik ki doktor da söylenen bir anomali mi var diye sordu hayır kendi stresimiz dedik. En çok stres etkiler bebeği dedi. %90ı temizdir biz %10u yakalamaya çalışıyoruz dedi doktor sakin kalın dedi. Maşallah sağlıklı bir kızımız olduğunu öğrendik. %90 iyi sonuç alacaksınız bugüne kadar bir şey söylenmediyse, şanslıysanız yüzünü de görürsünüz bizim kız yarısını gösterdi:)
Uzun uzun izlemeye, yüzünü görmeye odaklanın stres yapmayın. İnşallah güzel haberler alırsınız ❤️