mercimegin_annesiii Kızlar şu fetal DNA da cinsiyet kromozomu yazıyor ya nasıl kız yada erkek olduğunu anlıyorsunuz ben bi türlü anlayamadım özellikle erkek bebeği olanlar bi anlatabilir mi kız olanı gördüm de erkek olanı hiç görmedim farkı anlamak istiyorum ☺️
Leontiine mercimegin_annesiii anlayamıyoruz canım bize cinsiyet sonucunu atmıyorlar sadece doktor ile paylaşıyorlar
edaabykl mercimegin_annesiii chatgpt biliyo genelde atınca söylüyor ama yasakmis raporda yazmasi aslinda doktora gidiyo sadece
mlsmrtgl mercimegin_annesiii erken haftalarda cinsiyet söylemek yasak olduğundan yazmıyor. Doktorla paylaşıyorlar cinsiyeti.
mercimegin_annesiii Leontiine biliyorum fakat benim raporda cinsiyet kromozaomları x y xx falan yazıyo acaba ondan mı anlaşılıyor dedim netten baktım o yete bakılıyomuş
mercimegin_annesiii edaabykl yazmıyor kız yada erkek diye zaten sadece x ve y yada xx gibi şeyler yazıyo merak ettim
mercimegin_annesiii mlsmrtgl evet evet doktorum söyledi cinsiyeti benimki merak hani raporda yazıyor mu diye
paradise35 mercimegin_annesiii merhaba nerede yaptırdınız ve kaç güne çıktı sonuç. Gentana yaptırdım ben bugün 9. gün hala çıkmadı
mercimegin_annesiii paradise35 merhaba smaris diye Kocaeli’de yaptırdım. 6. Sonuç geldi canım öğrendim
mercimegin_annesiii edaabykl arkadaşın telefondan sorduk bugün ama sonuç kısmında cinsiyet yazar dedi o benim raporda yokmuş bilemedi cinsiyeti
edaabykl mercimegin_annesiii genelde biliyo diyolar olede olsa ama bende bekliyom sonuç gonderecem yinede bakalim ne der