Sabah 7 de suni sancı verilmeye başlandı ve 2 saat sonra ebe kesti suni sancıyı . İlk andan itibaren sadece öğürüp kustum ebe artık yeter riske atamam vücudun reaksiyon gösteriyor dedi. Sadece titreme ve sürekli kusma oldu. Aç gittiğim için de böyle sarı ilaç gibi kustum sürekli. Kusmaktan enerjim kalmadı. Sürekli titreyip kustum olduğum yerde duramıyordum kusma hissinden. Şimdi doktoru bekliyoruz . Kusmayayım diye ekstra serum da verdi ama hiçbir şey işe yaramadı . 2 saat mahvoldum . Şimdi öğürmem yok içimde sadece bulantı hissi var . Bekliyoruz . Böyle olan oldu mu?