ylnydgd Deniz çok güzel bir isim bence, tek problemi unisex olması. Ada gibi naif bir isimle cinsiyeti de netleşmiş. Deniz Ada çok güzel olmuş ❤️ Sağlıkla gelsin
hizlivecocuku ylnydgd teşekkür ederim canım sadece deniz koyarsam çok unisex duracak diye yanına kısa ama kulağa hoş gelen bir isim daha eklemeyi mantıklı buldum bu arada oğlumun adı da uraz