melekyldz0 Çatlatma iğnesinin 11. Günü 2 tane Ovitrelle transferin 7. Günü sabah ilk idrarla yaptım hayali çizgi çıktı görsel ekleyeceğim sorum şu çatlatma iğnesi devam ediyor mudur yoksa gebelik başlangıcı mı 🤦🏼♀️😂
Emrh melekyldz0 ovitrella neden veriyorlar acaba transfer olunmuş sonucda amaç nedir acaba bilmediğimden soruyrm
3kedili2bebekli melekyldz0 muhtemel pozitif ama gününüzü bekleyin kan verin yani en azından 10. Günü bekleyin ☺️
Aycicegim melekyldz0 bende 7.gün testle öğrenmiştim böyle belli belirsiz çizgi vardı ama 5.gün embriyosu idi benim
buse76 melekyldz0 3 . Gün embriyosu ise 12 .gğnden sonra kan vermeniz gerekiyor bende 5. Gün embriyosu taze transfer olmuştum 6. Günü aynı bu şekilde çıkmıştı 9. Gün öğrenmiştim
3kedili2bebekli melekyldz0 biliyorum zor bir süreç ama iğnenin etkisi tamamen geçmiş olur hiç test yapmadan sabah gidip kan verin ☺️ bizleri de haberdar edin merak ederim ben 7. Gün negatif görüp 10. Gün pozitif görmüştüm 😂
melekyldz0 3kedili2bebekli zaten çarşamba günü kan günüm iğnenin etkisini merak ettiğim için test yapmıştım çoğu kişi 10. Gün bitmiş olması gerek demişler iğne için inşallah benimki gebelik çizgisidir 😂
melekyldz0 buse76 doktorum 10. Gün kan ver dedi bende 12. Gün diye düşünmüştüm ama gark etme zaten takip yapılacak sen 10. Gün kan ver dedi inşallah çatlatma iğnenin etkisi değildir
buse76 melekyldz0 inşallah cnm pozitif sonuç alırsın Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım bebeklerimizi🤲🌸
melekyldz0 buse76 eşim duramadı testi tekrarla koyulaşma var mı diye tekrar yaptım bak atıcam foto 😂🤦🏼♀️
buse76 melekyldz0 bekle bekle 3 gün daha pozitif şuan ama beta artsın sürekli test yapma strese girme 😂