Biz oğlumla 29 haftalık olduk 🙏🏼 Bu hafta kontrolümüz vardı her şey yolunda ilerliyor hedefimiz 32 hafta. Biraz biraz hareketlerimde zorlanmaya başladım artık. Karnım sanki bir anda devleşti gibi hissediyorum. Ağırlığı artık hissediyorum. İyice ağırlaşmadan işleri halletmeye çalışıyoruz hazırlıkları hızlandırdık. Yarın mobilyalarımız gelecek, alışveriş kısmını da tamamlamak üzereyiz. Umarım son ana kadar her şey böyle yolunda gider 🙏🏼 Tüüümm serklajlı annelere kolaylıklar diliyorum 🫂