deletedmom43191 Yaşayan varmı neden olur acaba (ayin 10unda randevum var doktora gidicem burda da araştırmak istedim)
sibelipek3101 deletedmom43191 benim de sol kolum uyusuyrodu canım gogusm agriyrodu gittim alakası yok xedi stresten mi bilmiyorum ki geçti çok şükür ama bilmiyorum bayağı agriyrodu
Fuunndaaa deletedmom43191 bendede oluyor geceleri ilk hamililgimde de olmuştu sonra kendiliğinden geçmişti yine başladı
bebisleben deletedmom43191 ben 19 haftalık hamileyim iki haftadır bu ağrı beni mahvetti gece uykusu diye bir şey yok gece ağlayarak kalkıyorum hep gündüzde elim uyuşuyor tutamıyorum bu neden olur ben de merak ediyorum
kartanesi___ deletedmom43191 ayy bende de oldu sabah ya ellerimi kapatamadım ama hamilelikte normalmiş karpal tünel sendromu deniyor