semakarakasc yasminaydn bebiş kendisi mi bu tarihte gelmek istedi? Gelişimi önden mi gidiyordu mesela, 37 haftada doğacağının sinyallerini böyle 30da falan vermeye başlıyor mu merak ediyorum 😊
deletedmom43191 FatmaArsyrkl 1.39+4 2.40+3 3.40+3 😊 1 2 numara erkek 3 numara kız 1 ve 3 su gelisi 2 suni sancı
yasminaydn semakarakasc yok normaldi 3250 gram doğdu ben tahmin ediyordum işten doğum iznine ayrıldım on gün sonra doğum yaptım
1prenses2prens56 FatmaArsyrkl 38 hafta suni sancı ile 39+3 hafta suni sancı ile 38+3 hafta suni sancı ile
1prenses2prens56 Ys35 1 kızımda 4 cmdi gittiğimde 1 saatte falan ya da 1 bucuk saatte açıldı 2 hamıleliğimde hiç açıklıgım yoktu ve çok zordu aşırı zordu 3 hamileliğinde 6 cm olmuş acıklığım 45 dk dogumum oldu
desertbird FatmaArsyrkl kızımda 2022 de 35+3 te normal doğum yaptım, bunda da 17 haftalığım şu an ne olur bilemem ama bunu da normal doğum yapmak istiyorum kısmrt olursa. 🙏🏻