nisan0 Enfeksiyondan dolayıdır benim de aynen dediğiniz gibi oluyordu özellikle uykudan uyanıp yataktan kalkınca afedersiniz altıma işiyor gibi oluyordum baya korkuyodum bebeğin suyudur diye ama çok şükür geçti tabi mantar enfeksiyonum hala devam ediyor ama o su olayı bitti , doktorunuz öyle dediyse korkmayın geçer zamanla , bol su içmeyi ihmal etmeyin