7+1 haftalık hamileyim dün gece aşırı bi ağrım oldu yatakta kivrandim ağladım resmen 5 dakika içinde geçti masaj yaptım falan
Ve dün 1 saat bi seyehat yaptım sonra ayakta fazla kaldım acaba ondan olur mu kanama vs olmadı normal mi
5.5 haftalıkken gittiğimizde kese vardı bebiş yoktu bu hafta içi gidicez inşallah görürüm