ManolyaZorAltun benim yaklaşık 4 hafta önce düştü kalp atışı yok dendi hastaneye yattım kürtaj olacaktım son kez ultrasona girdim kalp atışı duyuldu gelişim devam etti ve 10 haftalık hamileyim ve hiç problem yok acaba sonuçlar da mı yanlışlık oldu hala aklımda şüphe var