nursenasu27 ben geceleri kalkıp yiyordum, açken birden soğuk terleme, titreme , baygınlık hissi oluyordu tokkende hızlı acıkıyordum daha ilk 1-2 saatin sonunda midem başalmış gibi hissettim hep yedim ama kilo almadım hiç aksine zayıfladım. Ve aşırı susama dudaklarda kuruluk. Ama kiminde belirti hiç vermez böyle belirti aramaktansa kahvaltıda bolca karbonhidrat tüketip(ekmek,simit ,poğaça, bal,pekmez, patates vs) sağlık ocağında tam 1.saat tokluk şekerinize ve 3 aylık şeker ortalamanıza baktırın bu şekilde beslendiğinizde 1.saat 140 geçmeyecek geçiyorsa ogtt yaptırın kesinlikle ihmal etmeyin çok çok önemli!