Oluyorumanlsana gidince açılmanız kaç cm’di benimde 1 haftadır 4cm açılmam var. Ara ara sancım oluyor ama düzenli değil. 36+2 haftalığım. Daha çok küçük diyorum ama artık doğsunda istiyorum. Gidersem doğurtadabilirler. Kendi sancım düzenli gelir mi bilmiyorum. Bakalım bu cuma gitmeyi düşünüyorum ama o zamanda 36+6 olacağım. Bakalım. Bebiş nasıl, umarım sizinle birlikte güzelce emiyordur?