Kızlar selam. Akıntılarınız çok oldu mu bu dönemde? Benim çok çok açık yeşil akıntim bitmiyor. Kokusuz, yanma kaşıntı yok. Ama miktar olarak fazla biraz. Fitil de kullandım krem de kullandım bir kaç gün duruyor sonra tekrar devam ediyor. İlk aylardayken doktorum akıntılara çok takılma demişti ama bilemiyorum sizlerin de başına geldi mi