acelyasen PapatiA başka da yaptım ama var gibi de yok gibi de tam göremedim oda bozuk olabilir mi Sünnilerin üçü de pozitif çünki
acelyasen PapatiA kafam çok karlık yok mu acaba diğerleri de yok gibi sanki çok gözükmüyor o kadar moralim bozuldu ki dün üç tane pozitif görüp adetime daha var ondan olabilir mi yada testler mi bozul acaba