Zeyomr PapatiA ben bir hafta önce yaptım harika bir şey yine olsa yine yaparım hemde 41+0 da yaptım 🥳🥳🥳
Asklim mykkehribar nasıl geçti anlatır mısınız livde hangi doktor ne kadar ödediniz doğum ücreti 33 haftalık hamileyim ssvd istyrm
mykkehribar Asklim Eda deniz atkın doktorum sezaryeni de o yapmıştı 3 yıl 3 ay geçti üstünden müsait bir zamanda doğum hikayemi paylaşmayı düşünüyorum
Asklim mykkehribar sabırsızlıkla bekliyorum bende ssvd bekliyorum 45 gün kaldı hem heyecan hem korku var dayanabilecek miyim sancıya diye Allah’ım hayırlı doğumlar nasip etsin
mykkehribar Asklim inanın ben de aynı süreçten geçtim hepsi gelip geçiyor kendinize güvenin başarabileceğinize inanın yeter
mykkehribar Asklim evet biraz pahalı maalesef ama ben sağlığımdan önemli değil diye düşündüğüm için hiç onun hesabını yapmadım Adana’da felan daha yüksek fiyatlar duydum o yüzden değdiğini düşünüyorum
Asklim mykkehribar öyle ama asgari ücret ile çalışan bir insan için çok para ve tekrar gebelik düşünürsek yine ssvd destekleyen doktora gitmemiz gerekiyormuş siz doktora sordunuz mu
Asmel Asklim hiç bilmiyorum doktorum 35-36 haftalarında belli olur dedi şimdilik ne olacağı belli değil ama normal doğum olabilse ve kolay da geçecekse isterim yani