Srfn11 Yldzhh Benim bas donmesi ani kalktgm zmn olabilior ama en cok gozlerim puslu gormeye basladi 😳
Ahmer0412 Ben 9+3 deyim gebeliğimi öğrendiğim günden beri başım dönüyo özellikle sabah saatlerinden öğlene kadar hala daha öyle 3. Ayın sonunda geçer diyolar bakalım inşallah 🤷♀️
Gamzeemrmrt Bnmde oluyo hatta hamıle oldugumu bılmıyodum ıkı sefer. Düştüm bile hattaki komşumun ustune dustumm😂😂
Melek1010 Yldzhh benim tansiyonum çok düşüyor büyük tansiyonum 7 küçük tansiyonum 3 falan oluyo hep düşük ama bu kadar olunca bayılıyorum
Zeynpatak Yldzhh 29.haftadayim 1 haftadir bas donmem var bayilacakmisim gibi ama bayilmiyorm da . Tansiyondan suphelendim ama normal cikiyor . Dun doktora gttim bnun icin tahliller normal cikti yatip dinlen baska yapabilcek bisey yok dedi 😕
Sevvaldal 14. Haftadayım. Bende de çok oluyor ve tansiyonum genelde 10/7 civarı. Ben de çok rahatsızım bu durumdan🤷♀️