yagmurplt Oğlum doğduğun da Kızım tam 21 aylıktı😅 sadece dışarıya çıkarken zorlandım hazırlık aşamasında ama atlatıyor insan şuan ikiz gibiler cinsiyetlerinden dolayı bazen kavgalar olsada😅 çok iyi anlaşırlar dışarı da özellikle,evde,parkta,arkadaşa ihtiyaçları olmuyor,okulda(tenefüslerde) ise birbirlerine yardımcı olurlar,oğlumun güvencesi ablasıydi.Canını hiç sıkma cidden Allah yardım ediyor. Ben o sıralar 20 yaşımdaydim ben yapamazdım🤭 Şimdi 29 yaşıma girdim tam kendimle ilgilenicem derken hoppala 3.yoldaymış benim haberim yok ben hapa güvendim olmaz dedim ama bebek 7+5 günlük olmuş benim haberim yok. Kendimle ilgili planlar yine suya düştü tabi yine.
Kızım 10 yaşında, oğlum 9 yaşına girecek yılbaşında 😅 bebikte Şubat ortası gelicek inşallah