Bende 9 haftalık ikinciye gebeyim. Bende korkuyorum ama düşünmeninde bi faydası yok. Sonuçta o çocuk girmiş artık karnınıza. Bi şekilde çıkacak. Daha çıkmasına çok var. O zamana kadar bunu düşünüp durmaya gerek yok. Zaten ansızın 1 gün gelecek sancımız. Bari sadece o gün korkalım. Ondan önceki günleri kendimize zehir etmenin bi alemi yok faydasıda yok. Geldiği gün bakarız artık. Bir kaç saatlik iş. Elbet oda geçer gider. Tüm diğer günler gibi. Neden 1 günlük zorluğu 9 aya yayalımki.