Quen_14 Sehrbnn bizim normalde ocağın 22sinde günü doluyor ama aralık sonu da olabilir ocağın başı da olabilir doktorum erken yapacağını söyledi
meltemerennn Quen_14 benimde 91 kaldı ama doğum şekli belli değil kararsızım Sezeryan da istiyorum aslında ama göbeğim kalır mı bilmiyorum sizin kaldı mı
Quen_14 meltemerennn bence göbek kalması tamamen yapısal bende göbek kalmadı ama sezeryandan sonra göbeği kalan arkadaşlarımda var
prenses34_ Quen_14 son 63 ama son zamana kadar bekliyeceğini zannetmiyorum çünkü diğer iki oğlumda 40 haftayı doldurmadan doğdular 🤭 ama vaktiyle sağlıklı bir şekilde gelsin bebişlerimiz🙏 💕
Havin49_ Quen_14 uygulama 103 diyor ama hem sezeryan olacağı için hemde ikiz olduğu için 90 günden az kaldı