Busay rica ederim rahatlayın bu dönemde stres yapmamalısınız 😊 ben ilk 51 ile öğrendim daha sonra düzenli arttı 15 gün sonra keseyi gördüm 1 hafta sonra kalp atışını duydum. Tavsiyem erken gitmeyin, bazı doktorlar acele ediyor ve kese gorunmeyince anneyi uzebiliyorlar malesef. Zamanında gitmek önemli bu dönemde. Hayırlı olsun şimdiden 😊