Sevgiiss Kızlar arada hissediyordum . Şimdi uzanırken 2 kez tam göbek deliğimde hissettim pıt pıt attı. Bu haftada bu kadar çıkıyor muydu rahim yukarı . Hiç hatırlamıyorum oğlunda nasıldı yapay zeka bu hafta da göbek deliğine çıkıyor dedi ama …
Busranur_mnts Sevgiiss ben o haftalarda hep göbeğin altında kasığa yakın doğru hissettim her bebek farklıdır tabi
MadameTussauds Sevgiiss Cikar bacim normal 2. gebelikte daha erken hissediliyor, bu arada nasilsin bulantilarin nasil aende benim gibi cok kusanlardin 🥹
Sevgiiss selimemelek1625 yok hissediyordum ama göbek deliğimde değil . Şimdi tam göbek deliğinde hissettim pıt pıt diye bu kadar yukarı çıktı mı diye şaşırdım
Sevgiiss Busranur_mnts bende göbek deliğinin bir kaç parmak altında hissediyordum ama dün gece tam göbek deliğinde hissettim
Sevgiiss MadameTussauds aşkım iyiyim bulantılarım devam ama kusmam sadece sabah oluyor nadir akşamları oluyor. Rahatladım biraz
MadameTussauds Sevgiiss Iyi cok sükür bacim ya bir kac hafta daha devam eder sonra tamamen biter insallah cok zor yaa ben 36 haftalik oldum yuvarlaniyorum bildigin 😂
MadameTussauds Sevgiiss Ara ara oluyor hala bulanti mide yanmasi vs. Yok kiz 2. bebis 6 yasinda bir Oglum var, 22 araliga gün aldik tam 3 hafta kaldi insallah
MadameTussauds Sevgiiss Evet canim sezaryen ilki de öyle oldu bu da öyle olacak insallah cok sükür az kaldi ya cok yoruldum artik gercekten agrilarim kasilmalarim oluyor is yapamiyorum artik evde panda gibiyim yani 🥹