Kızlar 6 haftalık hamileyim aşırı bulantım başladı doktorum priliam dr yazdı uyumadan önce iki tane içip uyu dedi. Bu ilacı daha önce 2 hamileliğimdede bulantı dolayısıyla 9 ay kullandım , her iki hamileliğindede. Şimdi 3. Hamileliğim yine bulantı yine priliam. Chatgpt yazdım hamileler kullanamaz içinde pseudoefedrin bulundugu icin falan yazdı tırstım açıkçası. Biri daha 12 haftalıkken bebeğini kaybetmis ilacı kullanmaya baslayınca. Ama ben kullandım bisey olmamıstı .. durduk yere su uygulanaya girip sordum beynimi yaktı ya.. siz kullanıyomusunuz gerildim suann 😩 bulantıma iyi felen tek ilaç buu