rumeysa_ttkrky16 2 oğluşum var demiştim Cuma günü dr gittim veee çok şükür bende bir prenses annesi olacağım😇💖🎀16. Haftadamdsyim öğrendim
PapatiA rumeysa_ttkrky16 ıkı oglandab sonra ıyı cesaret etmişsin gerçekten ve kız olmuş sevındımde tebrik ederım
ddrys senaakck 13 haftalıkken gtim devlete bacak arası net acıktı söylemedi doktor 18 haftalıkken gtim erkek miş minnakım
PapatiA rumeysa_ttkrky16 ya oda erkek olsaydı benim ıkıncıde erkek miş ondan sonra 3.için cesaret edemem sanırım ya
rumeysa_ttkrky16 PapatiA orası nasip onu da göze alarak niyetine girdik :D öyle demeyin biraz zaman geçince insan hevesleniyo birde kız olsun diyorsunuz, hayırlısı jakkinizda inşallah sizinde olur bir gun